Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

Θέλω χρυσό μετάλλιο : ΑΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ - ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ -ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΘΑΝΟΣ



ΑΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Στίχοι: ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ 
Μουσική: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΘΑΝΟΣ
Αφιερωμένο σε όλους και όλες τους Παραολυμπιονίκες που μας κάνουν υπερήφανους και χαρούμενους !!!!
Και ευχαριστώ όλους τους συντελεστές που συμμετέχουν σε αυτό το τραγούδι!!!!




Θέλω χρυσό Μετάλλιο

Είμαι αετός που αιμορραγεί
Και όμως ψηλά πετάω ,
Κάνω το πόνο δύναμη
Και τους καημούς ξεχνάω ,

Δύναμη παίρνω σπ´την ψυχή
Τους στόχους να παλέψω
Και απ´την καρδια μου αντοχή
Στα δύσκολα να αντέξω

Της δυσκολίες της ζωής
Στους ώμους κουβαλάω ,
Για αυτό και παίρνω δύναμη
Την σφαίρα σαν πετάω

Είμαι αετός που αιμορραγεί
Για δόξα όμως Διψάω
Θέλω για την πατρίδα
Στα Ύψη να πετάω

Οι αετοί αιμορραγούν
Μα δύσκολα δακρύζουν
Τον πόνο που έχουν στο κορμί
Δεν τον υπολογίζουν


Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!