Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Σαν αγριολούλουδο





Σαν αγριολούλουδο

Σαν το αγριολούλουδο Φύτρωσα και εγώ
Μέσα στη δική σου την πατρίδα,
Δώσε μου αγάπη, για να ζεσταθώ
Τη χαρα ζητώ και την ελπίδα ,,

Το χώμα της δίκης μου της πατρίδας ,
Υγρό από το αίμα που έχει πιει ,
Αν θέλεις άσε με εδώ να ξαποστάσω ,
Το κουρασμένο μου κορμί έχει χαθεί ,

Την διψασμένη μου ψυχή εχουν πληγώσει
Αγάπη δωσ΄ μου να γιατρέψω της πληγές ,
Άσε με εδώ ,της ρίζες μου να απλώσω ,
Κανε της πίκρες μου ,να γίνουνε χαρες ,

Δώσε μου αγάπη, για να ζεσταθώ ,
Άσε με κοντά σου, να βαδίσω ,
Θα γίνω δέντρο με βλαστούς
Και θα καρποφορήσω,

Κι αν στην σκιά μου θα βρεθείς
Στο ορκίζομαι Εγώ θα σε δροσίσω ,

Γιώτα Ξένου




Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

1 σχόλιο:

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!