Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Σταυρούς στους δρομους


   


Σταυρούς στους δρόμους

Σταυρούς στους δρόμους Συναντώ
Στεφάνια επάνω κρεμασμένα ,
Και εγώ στους δρόμους περπατώ
Με τα φτερά σπασμένα ,

Γύρο ατέλειωτοι σταυροί
Και καντηλάκια τρεμοσβήνουν ,
Γιατί υπάρχουν οδηγοί ,
Που σημασία στην ταχύτητα δεν δίνουν ,

Καποιος στο κόκκινο φανάρι δεν σταμάτησε
Άλλος που ξέχασε το φρένο να πατήσει ,
Κάποιος που είχε πιει, δεν σκέφτηκε
Ποια μάνα από πόνο θα λυγίσει ,

Κάποιος που στον καθρέφτη κοιταζόταν
Στο ραντεβού του είχε αργήσει για να πάει ,
Άλλος το ραδιόφωνο που τέρμα ανέβασε .
Και την ταχύτητα στο δρόμο δεν μετράει ,

Κάποιος που το τιμόνι δεν σεβάστηκε
Στο δρόμο έτρεχε χωρίς να το ελέγχει
Άλλος που τον πεζό δεν υπολόγισε ,
Και αφού τον σκότωσε συνέχισε να τρέχει

Σταυρούς στους δρόμους συναντώ ,
Σκύβω και κάνω το Σταύρο μου ,
Κάποιος που έτρεχε τρελά
Σκότωσε άνθρωπο δικό μου ,,,

Γιωτα ξενου
Γραμμένο2/5/1999',

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!