Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2018

ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΡΕΙΣ ΕΧΩ ΠΑΙΔΙΑ !




ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΡΕΙΣ ΕΧΩ ΠΑΙΔΙΑ !!!!

ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΡΕΙΣ ΕΧΩ ΠΑΙΔΙΑ
Η ΕΛΛΑΔΑ Η ΖΩΗ ΜΟΥ
Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ
ΚΑΙ Η ΑΦΡΙΚΗ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ

ΚΑΜΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΧΩΡΙΣΑ
ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΑΩ
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΜΕ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΉΜΟΥΝ ΑΕΤΟΣ
ΣΕ ΟΛΕΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ
ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΥΝΏ
ΣΤΟ ΧΏΜΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΓΈΡΝΩ

ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΥΩ
ΟΤΑΝ ΣΤΗ ΜΙΑ ΒΡΊΣΚΟΜΑΙ
ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ  ΓΥΡΕΎΩ

ΑΝ ΟΜΩΣ ΞΑΝΑΓΕΝΗΘΩ
ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΕΛΩ ΜΙΑ
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΡΕΙΣ
ΜΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΜΙΆ

ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΑ ΠΟΤΕ
ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΔΑΚΡΎΖΩ
ΜΑ ΟΤΑΝ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΚΟΙΜΗΘΩ
ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΙΕΡΟ ΜΕ ΣΤΕΝΑΓΜΟ ΓΥΡΊΖΩ

ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ
ΣΑΝ ΝΥΦΕΣ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΕΣ
ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΜΟΥ ,ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ
ΓΛΥΚΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΜΕΝΕΣ

ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΣΚΟΝΗ ΝΑ ΜΠΟΡΩ
ΣΕ ΟΛΕΣ ΝΑ ΣΚΟΡΠΙΣΩ
ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΤΡΩΕΙ Ο ΚΑΗΜΟΣ
ΣΕ ΠΟΙΑ!! ΘΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ

ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΒ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ,ΓΙΩΤΑ ΕΧΩ ΤΡΕΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ,ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ, ΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΑ!!!

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!