Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ:ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ -ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΤΙΝΑΣ



ΣΤΙΧΟΙ : ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΤΙΝΑΣ

Κάποτε θα έρθει ο καιρός

Θα ρθει μια μέρα που θα κλαις
και με παράπονο θα λες συγχώρεσε με
μα εγώ ψυχρά θα σε κοιτώ
και θα σου λέω ξέχασε με

θα ρθει μια μέρα που θα κλαις
και με παράπονο θα λες
γύρνα κοντά μου
μα εγώ θα είμαι μακρυά
και συ δεν θα σαι πια δικιά μου

ρεφρέν

Για μένα όμως ξέρω πως
θα ξεθωριάσει ο ουρανός μου
και συ θα κλαις και θα ζητάς
να ζεσταθείς κάτω
απ τον ήλιο το ζεστό μου
μα όλα θα χουνε χαθεί
θα βρέχει μέσα στη ψυχή σου
αέρας σκόνη και καπνός
θα γίνει όλη η ζωή σου

Θα ρθει μια μέρα που θα με παρακαλάς
μα η δική μου η καρδια δεν θα λυπάται
σε αγαπούσε δεν σου έκανε κακό
τύψεις δεν θα χει ενοχές δεν θα φοβάται

θα ρθει μια μέρα που θα ψάχνεις να με βρεις
όταν τα σύννεφα του χρόνου σε σκεπάσουν
όταν τα χέρια μου τα δυο δεν θα μπορούν
να σε χαϊδεύουν τρυφερά να σ αγκαλιάσουν
ρεφρέν
Για μένα όμως ξέρω πως
θα ξεθωριάσει ο ουρανός μου
και συ θα κλαις και θα ζητάς
να ζεσταθείς κάτω
απ τον ήλιο το ζεστό μου
μα όλα θα χουνε χαθεί
θα βρέχει μέσα στη ψυχή σου
αέρας σκόνη και καπνός
θα γίνει όλη η ζωή σου.

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!