Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

ΝΑ ΕΡΙΧΝΕΣ ΘΕΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ:ANASTASIA - ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΝΑ ΕΡΙΧΝΕΣ ΘΕΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ 
-ANASTASIA .
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.......
ΜΟΥΣΙΚΗ..ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Να έριχνες Θεέ μου μια βροχή

Να έριχνες Θεέ μου μια βροχή
Πριν φυγή μακριά μου
Πριν να τoν δώ να χάνετε
Για πάντα από κοντά μου ,

Να εριχνες μαύρους κεραυνους
Ο δρόμος τoυ να κλείσει
Να φοβήθει το χαλασμό
Και πίσω να γυρισει

Να εριχνες Θεέ μου μια βροχή
Όλα να σκοτεινιάσουν
Και τα δυο χέρια τoυ σφιχτά
Να ρθουν να με αγκαλιάσουν

Να βρέχει ασταμάτητα
Το τρένο να το χάσει
Και στο σταθμό αν γίνετε
Ποτε τoυ να μη φτάσει

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!