Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2018

Αμαρτωλή ψυχή 2 Andreas




Αμαρτωλή ψυχή

Ένα μέτρο γης παίρνουμε μαζί μας
Άδειο το κορμί το κοιτά η ψυχή μας
Το κοιτά και κλαίει και το χαιρετάει
Σώμα μου του λέει η ζωή περνάει

Κορμί ταλαίπωρο στο χώμα Από κοιμήσου
Η Λατρεμένη σου ψυχή φεύγει μακριά
Τα όσα ζήσαμε Μαζί δεν θα ξεχάσω
Κοιμήσου τώρα και το τέλος αρχινά

Ψυχή μου σώμα μου ο θάνατος μας κόβει,
Και μας χωρίζει απ' τη ζωή οριστικά
Εσύ στο χώμα θα είσαι πάντα να κοιμάσαι
Και εγώ σε ξένο γαλαξία μακριά

Για το άγνωστο ταξίδι μου δεν εχω
Πυξίδα να μου δείξει που θα βγω,
Το βάρος της συνείδησης μου Θα 'χω
Να με οδηγήσει σε ένα άγνωστο σταθμό

Σώμα μου παίρνω της ευθύνες μου και φευγω ,
Με πικρα Και με πόνο σε κοιτώ,
Νοιώθω υπεύθυνη για όσα έχω κάνει ,
Νοιώθω πως τώρα Τυραννιομαστε και οι δυο 

Παίρνω μαζί μου αμαρτίες που θα πρεπει
Μπροστά στον Κύριο με δάκρυα να Καθίσω,
Δεν ξέρω τι θα πει !!!!!! τι θα απαντήσω ,
Ξέρω μονάχα ,θα ντραπώ και θα δακρύσω 

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!