Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ--ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Αφήστεμε να υπαρχω στην πατρίδα μου

Μη μου σκοτώνετε τη γνώμη μου
Μη μου χτυπάτε τα ονειρα μου
Μη μου πληγωνετε τα θελω μου
Και τα ωραια ιδανικά μου

Αφήστεμε να ζησω στην πατρίδα μου
Αφήστεμε κοντα της να πλαγιάζω
Αφήστεμε κοντα της να ονειρεύομαι
Και τον ωραιο ουρανο της να κοιτάζω

Αφήστεμε να υπαρχω στην πατρίδα μου
Θελω να ζησω στην σκιά της
Αφήστεμε να ακουω τον αέρα της
Και να κοιμάμαι στη ζέστη την αγκαλιά της

Μη μου σκοτώνετε τα ονειρα
Αυτα που ονειρευτηκα να ζησω
Το σώμα αυτο που κουβαλώ
Θελω στο χώμα της πατρίδας μου να αφήσω

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!