Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ:ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ

Επιτέλους τελειώσαμε
Σε έβγαλα απ την καρδια μου
Δεν υπάρχεις στη σκέψη μου
Ούτε στα όνειρα μου

Δεν θα ακούω τα λόγια σου
Το πρωί σαν ξυπνάω
Με αγάπη ατέλειωτη
Τη ζωή θα κοιτάω

Επιτέλους τελειώσαμε
Όμορφα θα περνάω
Δεν θα σε έχω πια δίπλα μου
Τις πληγές να μετράω

Τώρα καρδιά μου πάρε ανάσες
Τώρα ψυχή μου ξεχνά το χθες
Τώρα θα ζήσεις τώρα θα έχεις
Ότι σου αξίζει και ότι θες

Επιτέλους τελειώσαμε
Θα μπορώ να γελάσω
Ένα μόνο θα εύχομαι
Τα παλιά να ξεχάσω

Θα πηγαίνω στους φιλους μου
Τους δικούς μου θα βλέπω
Θα μπορώ να ονειρεύομαι
Και οτι θελω να εχω

Επιτέλους τελειώσαμε
Η ζωή μου θά αλλάξει
Μες στα μαύρα σκοτάδια μου
Ενας ήλιος θα λάμψει

Γιώτα Ξένου


Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!