Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΑΝΑ: Δημήτρης Φράγκος- Γιωτα Ξενου - Γιαννης Βενιζελος





Ερμηνεύει:-Δημήτρης Φράγκος
Στίχοι Γιωτα Ξενου
Μουσική Γιάννης Βενιζελος

Συγνωμη μανα

Συγνώμη μάνα που σε πλήγωσα πολύ
Που πίκρανα την όμορφη καρδια σου
Τι κρίμα που δεν είσαι τώρα εδώ
Για να μου δώσεις τα ωραία τα φιλιά σου 

Συγνώμη μάνα που δεν σε είχα καταλάβει
Και που δεν πρόλαβα συγνώμη να σου πω
άργησα μάνα μου πριν φύγεις μακριά μου
Για να σου πω το τελευταίο σε αγαπώ 

Τώρα που είμαι μοναχός
στη φαντασία μου γυρίζεις
Σε βλέπω να χαμογελάς
Και με λατρεία με αγγίζεις 

Τώρα που είμαι μοναχός
Τρέχει το δάκρυ απ την μάτια μου
Χίλια κομματια από γυαλί
έγινε μάνα η καρδια μου 

Συγνωμη μανα που περίμενες τα βραδια
Στα σκαλοπάτια κάτι κρύα δειλινά
Συγνώμη που περίμενες τις νύχτες
Δίχως να βλέπεις την σκιά μου πουθενά

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!