Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

ΘΕΕ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΨΗΛΑ:ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ




ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Θεέ μου Εσύ που είσαι ψηλά

Εγκλωβισμένοι άνθρωποι σε διάφορες πατρίδες
Διωγμένοι από τα σπίτια τους δίχως χαρές και ελπίδες
Εγκλωβισμένοι άνθρωποι ψυχές δυστυχισμένες
Ψυχές που ζουν στην κόλαση από παντού διωγμένες

Εγώ που έχω το ψωμί και το νερό μπροστά μου
Οι ενοχές με τυραννούν μου καίνε την καρδιά μου
Γι' αυτό και κάνω ό,τι μπορώ το πόνο να απαλύνω
Κόβω κομμάτια της καρδιάς σε όποιον πονά να δίνω

Θεέ μου εσυ που εισαι ψηλά ποιον να πρωτογιατρέψω
Δώσμου φτερά για να μπορώ πιο γρήγορα να τρέξω
Τρέχει το αίμα σε στοές σε δρόμους σε πλατείες
Σκόνη στον κόσμο έγιναν ωραίες πολιτείες

Εγώ που έχω το ψωμί και το νερό μπροστά μου
Οι ενοχές με τυραννούν μου καίνε την καρδιά μου
Γι' αυτό και κάνω ό,τι μπορώ το πόνο να απαλύνω
Κόβω κομμάτια της καρδιάς σε όποιον πονά να δίνω

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!