Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ:ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΕΤΑΞΑ -ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ- ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ




Κάποια μέρα θα με παρακαλάς , μα εγώ θα είμαι μακριά σου . Οι δρόμοι θα είναι κλειστοί και εγώ δεν θα μπορώ να γυρίσω.

ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΕΤΑΞΑ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ

Θα ταξιδέψεις κάποια μέρα μοναχός
και το ταξίδι σου θα είναι τρικυμία
το δάκρυ σου θα γίνεται βροχή
και από εμένα δεν θά΄χεις είδηση καμία

και το ταξίδι σου θα είναι μακρινό
χαμένος επιβάτης της καρδιάς σου
θα είναι οι δρόμοι σου όλοι κλειστοί
και θάχουνε πεθάνει τα όνειρά σου

Και τότε θα παρακαλάς
κοντά σου πάλι να γυρίσω
θα ψάχνεις μα δεν θα με βρείς
γιατί ίχνη πίσω δεν θα αφήσω

Θα ταξιδέψεις κάποια μέρα μοναχός
μα εισιτήριο δεν θά΄χεις να γυρίσεις
Θα σε μισήσει ο ίδιος σου ο εαυτός
και το σκοτάδι της ψυχής θα σε φοβίσει

Και το ταξίδι σου θα είναι μακρυνό
τα κύματα του πόνου θα χτυπάνε
θα παραδέχεσαι τα λάθη σου θα κλαίς
μα εγώ θα είμαι μακρυά δεν θα λυπάμαι

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!