Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

ΜΑΝΑ :ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ



ΣΤΙΧΟΙ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ


ΜΑΝΑ

Μανα γλυκια μου ύπαρξη
Κομματι της ζωης μου
Εφυγες και ολα γκρέμισαν
Πάγωσε η ψυχη μου ,

Αδεια μου φαίνεται η ζωη
Πως να την περπατήσω
Βλεπω σκοτάδια και σκιές
Οπου και να γυρίσω ,

ΡΕΦΡΕΝ......
Δεν θελω ακομα να το πιστεψω ,
Αν και μεγάλος πως θα αντέξω
Στον χωρισμό αυτον της φύσης
Στην αγκαλιά σου οταν πονώ
ΜΑΝΑ δεν θα με σφιξεις Μανα μου

Δεν εχω λογια μανα μου ,
Πνίγηκαν στην καρδια μου , Τ
Τα δάκρυα στεγνώσανε
Στην σκοτεινή ματιά μου ,

Κοιτάζω την καρέκλα σου ,
Το Άδειο σου κρεββάτι
Και ολη τη νυχτα δεν μπορω
Μάνα να κλείσω μάτι

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!