Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Η ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΗ ΚΑΙ Η ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΙΑ:ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-



Η ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΗ ΚΑΙ Η ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΙΑ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Η πικροδάφνη και η τριάνταφιλια

Η πικροδάφνη ρώτησε την τριανταφυλιά
Γιατι νερό σου ρίχνουνε ,και μένα ουτε σταλιά ?
Εσένα σε κλαδεύουνε ,και σε μοσχομυρίζουν
Και όταν έρχονται γιορτές τα βάζα τους στολίζουν
Τα κόκκινα σου πέταλα ,του επιταφίου στρώμα
Σαν του παιδιού τα μάγουλα της μορφονιάς το στόμα

Εμενα ομως για κοίταξε ! σε άγριο χώμα βγαίνω
Το καλοκαίρι το νερό ποτέ μου δεν χορταίνω
Λες και δεν έχω εγώ Ανθό ? Και φύλλο σαϊτένιο ?
Γίνομαι όμορφο δεντρί και δύσκολα πεθαίνω

Ω!!!!!!! Δάφνη πικροδάφνη μου
Μη κλαις και μη θυμώνεις
Εσύ είσαι δέντρο ιερό ,ήρωες στεφανώνεις
Ενώ εμενα οι ανθρωποι με κόβουν με πουλάνε
Σε τάφους με πηγαίνουνε και ύστερα με ξεχνάνε
Για αυτό έχω αγκάθια άγρια δεν θέλω να με αγγίζουν
Πολύ θα το ήθελα και εγώ μόνο να με μυρίζουν

Για να μη βλέπω άλλο πια χεράκια ματωμένα
Μακάρι να ήμουνα και εγώ δεντράκι σαν εσένα
Μη με ζηλεύεις Δάφνη μου πίνω νερό και κλαίω
Μα ευτυχώς που είσαι και εσύ το πόνο μου να λέω

Γιωτα χενου ,,,
Α ! Ποίηση απόδημου Ελληνισμού ,,,,
Γραμενο το 2006 ,,,,,

Γιώτα Ξένου


Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!