Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

ΑΠΟΨΕ ΚΛΑΙΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ:ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣΙ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ



Μουσικη:ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ

Αποψε κλαιει ο χριστος ,

Αποψε κλαιει ο χριστος
Για τα Αμαρτήματα μας ,
Διώξαμε το πατέρα του
Μεσα απο την καρδια μας ,

Κλαίει γιατί ξεχάσαμε
Στήν Εκκλησιά να πάμε ,
Για αυτο οι καμπάνες πένθιμα
Της Κυριακές χτυπάνε ,

Τα άδεια τα Καθίσματα
Κοιτά και Σιγοκλαίει
Και αναρωτιεται σιωπηλά
Στο κοσμο αυτο τι φταιει ,

Γονατιστός στο ιερο
Προσεύχεται και κλαιει
Παρακαλάει το Θεο
Και με καημό του λεει ,

Θεε μου και πατέρα μου ,
Το κοσμο αυτο λυπάμαι
Και βλεπω τα χειρωτερα,
Ν´ρχωνται και Φοβάμαι,

Σταυρώθηκα χτυπήθηκα
Ματώσαν το κορμί μου ,
Σ´αυτο το κοσμο έδωσα ,
Την ίδια την ψυχή μου

Πες μου Θεε και δέσποτα
Πατέρα και άρχοντα μου ,
Τι θες να κανω για να ρθουν
Οι ανθρωποι κοντα μου ,.?

Αν χρειαστεί να σταυροθό
Και πάλι θα το κανω,
Να αφήσω την στερνή Πνοή
Σε ενα Σταύρο απάνω ,

Θεε μου παντοδύναμε
Η πίστη εχει Ραΐση
Και το θεριό το βρόμικο
Το κοσμο εχει Κερδίσει,

Βλεπω παιδια να Πνίγονται
Και να τα βασανίζουν ,
Μεσα στους δρομους μόνα τους
Σαν της σκιές και γυρίζουν ,

Το χρημα έγινε ο θεος
Ολοι το προσκυνάνε
Για αυτο πολέμοι γίνονται
Και εσενα σε ξεχνάνε ,

Θεε , πατέρα ,και άρχοντα
Την δύναμη σου δείξε
Ελα στη γη που καίγετε
Και τους εχθρούς μας πνίξε ,

Στήλε το άγιο πνεύμα σου
Το κοσμο να φωτίσει,
Και στον ανθρώπων της ψυχές
Αγαπη να χαρίσει ,,

Στήλε φωτιά για να κάει
Το μίσος και η κακία
η Απονιά η πονηργια ,
Ψευτιά ,και προδοσία ,

Στείλε αγγέλων άρματα
Με αστραφτερά μαχαίρια,
Να ξεριζώσουν το κακό
Απ´των εχθρών τα χερια ,

Θεε μου και πατέρα μου
Γονατιστός μπροστα σου,
Χάρι ζητάω απο εσε ,
Λυπήσου τα παιδια σου ,,

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!