Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Αν μ`αγαπάς : Γιώτα Ξένου



Στίχοι- ερμηνεία: Γιώτα Ξένου- Καράντζαλη .
Μουσική:Pantelis Dogagis

Αν μ`αγαπάς .

Αν μ`αγαπάς .
Αν με αγαπάς θέλω να φύγεις
συγχώρεση μην μου ζητάς
αν με αγαπάς θέλω να φύγεις
όσο μπορείς πιο μακριά να πας

αν μ΄ αγαπάς
τους λόγους δεν θα σου θυμίσω
κουράστηκα να συζητάω
λυπάμαι που δεν έχω άλλη
άλλη καρδια να σ΄αγαπάω

κουράστηκα μα δεν αξίζει
μες τη ζωή να υποφέρω
πες πως δεν ήμουνα δική σου
και εγώ θα πω πως δεν σε ξέρω

αν μ αγαπάς θέλω να φύγεις
δεν θέλω να παρακαλέσεις
αν μ αγαπάς θέλω να φύγεις
και ξέχασε με αν θα μπορέσεις

τους λόγους δεν θα σου θυμίσω
κουράστηκα να συζητάω
λυπάμαι που δεν έχω αλλη
άλλη καρδια να σ΄ αγαπάω

κουράστηκα μα δεν αξίζει
μες τη ζωή να υποφέρω
πες πως δεν ήμουνα δική σου
και εγώ θα πω πως δεν σε ξέρω

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!