Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Σας πάω και με πάτε :για τον Αείμνηστο Χριστόδουλο


Γραμμένο για τον Αείμνηστο Χριστόδουλο μας . Τον αγαπημένο ηγέτη της Ελλάδος.Για μας δεν έχει πεθάνει ποτέ.

 Σας πάω και με πάτε 

 Παιδιά που ευλογηθήκατε 
 Απ´ του Χριστού το χέρι 
Εσείς για μένα εισαστε 
Και το δικό μου ταίρι 

Ευλογημένα μου παιδιά 
Δεν θέλω να φοβάστε 
 Εγώ θα είμαι δίπλα σας 
Τον στόχο σας μη Χάστε 

Ο στόχος ειναι η ζωή 
Ο στόχος ειναι ελπίδα 
Ποτέ να μη φοβόσαστε 
Βορία και καταιγίδα 

 Η καταιγίδα της ζωής 
Χείμαρρος που σαρώνει 
Και την αθώα σας ψυχή 
Πολλές φορές πληγώνει 

 Αφήστε μου τα βάρη σας
 Στους όμως να κρατήσω 
 Και κάθε πίκρα της καρδιάς 
Εγώ θα εμποδίσω 

 Θα εμποδίσω δάκρυα
 Για αυτό κοντά μου ελάτε 
 Μεγάλη. Η αγάπη μου
 Σας πάω και με πάτε 

 Αγαπούσε τα παιδιά , ηταν άνθρωπος,που είχε ψυχή Για αυτό το λόγο και δεν τον ήθελαν στα πόδια τους 

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!