Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Το Τελευταίο όνειρο του γέρου


Το Τελευταίο όνειρο του γέρου

Συνάντησα στον ύπνο μου 
Μία παλιοπαρέα, 
Τότε που ήμασταν παιδιά 
Και ζούσαμε ωραία,

Κανείς δε ζει από αυτούς
 Κανένας δεν υπάρχει 
Μα νιώθω μέσα στην ψυχή
 Ατελείωτη αγάπη

 Είδα το Μήτσο το Κοσμά
 Το Γιώργο το Σωτήρη
Το Γιακουμή τον Περικλή 
Το Νίονιο το μπατίρη

Και αρχίσαμε να πίνουμε 
Να Γλυκότραγουδάμε
Για τις μικρές τις όμορφες 
Ώρες να συζητάμε

 Φοβήθηκα στον ύπνο μου 
Μη βήξει κυρά μου
Και μου σκοτώσει βρε παιδιά 
Τα όμορφα όνειρά μου

 Όπως λοιπόν τα Πεινάμε 
Ο Μήτσος αρχινάει, 
Να παίζει ένα μπαγλαμά 
Να γλυκοτραγουδάει

 Και όπως Ξεφαντώσαμε
 Και το Χορό Αρχινάμε
Ποτήρια πιάτα γύρω μας 
Αρχίσαμε να σπάμε ! 

Όταν το κέφι άναψε
 Και άρχισε να χαράζει
 Κρύος ιδρώτας με έπιασε
 Και το όνειρο μου σκιάζει 

 Άκουσα την κυρά Μαριώ 
Να ψιλό μουρμουρίζει,
Με ρώταγε γιατί γελώ 
Και άρχισε να με βρίζει

Ζήλεψε Ίσως την χαρά 
Που είχε το πρόσωπό μου
 Με Σκούνταγε και σκότωσε 
Το όμορφο όνειρο μου

 Μου ήρθε σας λέω βρε παιδιά 
Να την πατήσω κάτω
Τα μάτια μου έκλεισα ξανά,
 Μα το όνειρο μου το όμορφο

 Ήτανε πια φευγάτο,
 Όνειρα τέτοια δύσκολα
 Τα βλέπεις και λυπάσαι 
Και σκέφτηκα τι άσχημα

 Με γραία να κοιμάσαι 
Σηκώθηκα μα Ένιωσα
 Σαν να 'μουν ζαλισμένος
Απ' το πολύ που ήπιαμε

 Θα ήμουν μεθυσμένος
Στην πολυθρόνα κάθισα
 Μα στην καρδιά πονούσα
 Το όνειρο που είχα δει 

Δεν θα το λησμονούσα, 
Ζήτησα από την κυρά Μαριώ 
Κουβέρτα να μου ρίξει
Ένιωσα μέσα στην ψυχή 

Δεν θα μπορούσε άλλη φορά 
Να με ξανά ξυπνήσει
,,,,, Γιώτα Ξένου 

Ένα από τα αγαπημένα μου ,,ποιήματα ,,
Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!