Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Είμαι καλά ευχαριστώ : Αναστασία-Βενιζέλος- Ξένου



ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ..ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ : Νάντια Αγγελέτου

Είμαι καλά ευχαριστώ

Με ρωτούν τι κάνω ,και τους λέω καλά
Και όμως στη ψυχή μου γίνονται πολλά
Με ρωτούν τι κάνω λέω ευχαριστώ
Μα φεύγω μακριά τους με βήμα βιαστικό

Είμαι καλά ευχαριστώ λέω σε εκείνους που ρωτάνε
Μα φεύγω όμως να μη δουν ,τα δάκρυα μου να κυλάνε
Είμαι καλά ευχαριστώ τους λέω και άχρωμα γελάω
Τους προσπερνώ για να μη δουν ,πως μέσα μου πονάω

Ειμαι καλά ευχαριστω ,
τους λέω με χειλη παγωμένα
Και περπατώ χωρίς σκοπό
με δυο ματια δακρυσμένα

Με ρωτούν τι κάνω ,και τους λέω καλά
Όμως στην ζωή μου γίνονται ,πολλά
Όνειρα που φεύγουν σαν τα περιστέρια
Και χαρές που χάνω απ τα δυο μου χέρια ,

Με ρωτούν τι κάνω και τους λέω καλά
Και όμως η καρδια μου έχει συννεφιά
Μέρες που περνάνε δίχως συντροφιά
Νύχτες παγωμένες δίχως αγκαλιά


Γιώτα Ξένου


Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!