Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-GIOTA XENOU
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ GIANNIS BENIZELOS

Έλα Χριστε μου μην αργείς στο δρομο της ζωης μου
Αγκάθια οι αμαρτιες μου ματώνουν την ψυχη μου

Άγρια θεριά με κύκλωσαν
 Φοβίζουν την καρδια μου
 Για αυτο Χριστε μου γρήγορα
 θελω να ρθείς κοντα μου

Χωρίς εσενα ο δρόμος μου πέτρες και αγκάθια εχει
Και η ψυχη χωρίς Εσε ελπίδα πια δεν εχει

Έλα και δως μου δυναμη με δίψα να παλέψω
Και οταν στα ματια σε κοιτώ συγνωμη να γυρεψω

Δωσε ηρεμία στο μυαλο έλα στα ονειρα μου
Και ρίξε φως στο δρομο μου και ηλιο στη καρδια μου

Έλα Χριστε μου και ακουσε τα λαθη που εχω κανει
Γιατι η ψυχη μου συνεχώς την ομορφιά της χάνει

Διωξ τα σκοτάδια απο το νου να μη με τριγυριζουν
Σπάσε τα βέλη του κακού άλλο να μη με αγγίζουν

Η κουρασμένη μου ψυχη βοήθεια σου ζητάει
Έλα δεν θελει να χαθεί στη κόλαση να παει
Γιώτα Ξένου 



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!