Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

* ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ



Ένα βιβλίο έχω γράψει που βρίσκεις μέσα το σκοτάδι και το φως ,,,,της κόλασης τον αρχηγό ,πλούσιο να κλέβει το φτωχό , Αδύνατο και αναρχίκο, και πάνω από όλα να μιλάει για θεο ,,,,,


ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ


Ένα βιβλίο

Ένα βιβλίο έχω γράψει που στις σελίδες του μιλάει για πολλους
αναρχικούς, δουλοπρεπείς και για προδότες
γράφω για όμορφους, καλούς και για ιππότες
για βασιλιάδες, στρατηγούς, ζητιάνους και πνευματικούς
για ερωμένες, καλλονές και λοχαγούς

Γράφω για δάκρυα για λυγμούς για κολασμένους για σοφούς
για κλέφτες για κομπλεξικούς για άδικους και για κακούς
εγκληματίες και τρελούς, παπάδες κι αλαζονικούς

Ένα βιβλίο έχω γράψει που βρίσκεις μέσα το σκοτάδι και το φως
της κόλασης τον αρχηγό πλούσιο να κλέβει το φτωχό
αδύνατο κι αναρχικό κι πάνω από όλα να μιλάει για θεό

Ένα βιβλίο έχω γράψει που αναφέρει για μεγάλους και μικρούς
ύποπτους φίλους κι εχθρούς ναρκωτικά κι οπαδούς
για συμμορίες κι εμπρησμούς Ελλάδα και πολιτικούς
για άστρα και για ουρανούς για τμήμα και αστυνομικούς

Μες το βιβλίο έχω γράψει για της Ελλάδας το γενναίο παρελθόν
για τους αγώνες που θα ρθουν οι ήρωες θα σηκωθούν
και τα παιδιά τους πάλι θα χειροκροτούν
και οι αθάνατοι θα μας τιμούν
όταν στο χέρι τους την φλόγα θα κρατούν

Ένα βιβλίο έχω γράψει που βρίσκεις μέσα το σκοτάδι και το φως
της κόλασης τον αρχηγό πλούσιο να κλέβει το φτωχό
αδύνατο κι αναρχικό κι πάνω από όλα να μιλάει για θεό

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!