Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ- ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΣΤΙΧΟΙ : ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ:ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ

ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

ΗΡΘΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ
ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΝΑ ΞΑΠΟΣΤΑΣΩ
ΚΑΙ ΜΟΥΠΕΣ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΩ ,
ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ

ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΘΕΣΗ
ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΕΙΝΩ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΙΑΞΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ,
ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΑ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΩ ,,,

ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑΜΑΙ ΠΙΑ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΩ,
ΤΑ ΤΡΥΦΕΡΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ 

ΝΑΧΕΙΣ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ,
ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΑΦΗΝΗΣ ΜΟΝΑΧΟ ΤΟΥ ,
ΠΕΣΤΟΥ ΠΩΣ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗΤΙΑ
ΝΑ ΜΗ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ 

ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
ΤΗΣ ΝΥΧΤΕΣ ΝΑ ΤΟ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙΣ
ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΣ
ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΟΡΓΗ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΠΑΖΕΙΣ ,,,

ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ
ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΦΤΑΙΞΕΙ ,
ΜΑ ΑΠΟΡΩ ΑΥΤΗ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΙΜΑ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ,

ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΦΥΓΩ
ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ , ,
ΞΕΧΝΑΣ ΤΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ
ΚΑΠΟΤΕ Η ΣΚΛΗΡΗ ΨΥΧΗ ΣΟΥ

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!