Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Λαε μου γιατι πάγωσες


Είμαι υπερήφανη για σένα λαέ της πατρίδας μου που αγωνίζεσαι την ύστατη αυτή στιγμή να μην αφήσεις να γίνει το κακό Εύχομαι τις 20 Ιανουαρίου η δύναμη σου να υπερνικήσει αυτή την μεγάλη καταστροφή που πολλοί απ' αυτούς τους ανιστόρητους δεν έχουν καταλάβει πόσο κακό θα μας κάνει,

Λαέ μου γιατί πάγωσες

Λαέ μου γιατί πάγωσες
μαύρισε η ζωή σου
Που ειναι εκείνη η δύναμη
Που είχες στην ψυχή σου ,


Γιατί Επιτρέπεις τους Δειλούς
Να σε Πυροβολούνε
Και με ένα βλέμμα εχθρικό
Έτσι να σε Κοιτούνε ,

Γιατί δεν Επιτίθεσαι
Πουν´το ανάστημα σου,
Γιατί άφησες και σκότωσαν
Ελπίδες και όνειρα σου ,

Λαέ μου γιατί Ανέχτηκες
Τη γη σου να πατήσουν
Και τα κοράκια τ´άγρια
Έτσι να σε Φοβίσουν,

Γιατί δεν πήρες το σπαθί
Που φύλαγε η καρδια σου ,
Να προστατέψεις Θρήσκευμα
Πατρίδα και παιδιά σου ,,

Δεν σκέφτηκες τους ήρωες ,
Που είχανε ματώσει ,
Για την δίκη σου Ελευθέρια
Τα νιάτα τους σκοτώσει ,

Γιατί Λαέ μου Όμορφε
Το δάκρυ σου Κυλάει ,
Γιατί το στόμα Σφράγισε
Δεν θέλει να μιλάει,

Γιατί Λαέ μου δεν ξυπνάς ,
Τον ήλιο ν´ Αντικρίσεις,
Παρ´την Σημαία σου αγκαλιά
Στους δρόμους να γυρίσεις ,

Να φοβηθούνε οι εχθροί
Να τρέξουν να Κρυφτούνε ,
Όταν σε δούνε να ξυπνάς
Φως άλλο δεν θα δούνε ,,,

Εσύ λαέ μου έχεις ψυχή ,
Η δόξα σου μεγάλη
Το χώμα σου το ιερό
Τώρα το παίρνουν άλλοι,

Οι ρίζες σου Αντέχουνε
Αρκεί να της Ποτίσεις,
Τους ξένους να της κάψουνε
Ποτέ να μην αφήσεις,

Ξύπνα και κοίτα γύρω σου
Τις ομορφιές που έχεις,
Ξυπνά λαέ μου πάλεψε
Εσύ Μπορείς και αντέχεις,

Εσύ γεννήθηκες αετός ,
Στα ύψη να γυρίζεις,
Πάνω στο Ολύμπου την κορφή
Εκεί φωλιές να χτίζεις,,,

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

1 σχόλιο:

  1. GIOTA IT IS SO BEAUTIFUL, YOU ARE AN EXCELLENT GREEK PATRIOT AND A GOOD ARTIST. CONGRATULATION AND I WISH YOU TO HAVE GREAT HAPPY CREATIVE YEARS AHEAD WITH ALL YOU LOVE, WITH LOVE VICTORIA HARIS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!