Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Ξύπνα λοιπόν


 Ξύπνα λοιπόν,,, 

Αυτή την ώρα που εσύ γλυκοκοιμάσαι 
Σε ένα γαλάζιο μαξιλάρι της σιωπής,
Αυτή την ώρα κάποιος άλλος υποφέρει
 Απλώνει χέρι για νερό και για Ψωμί

Αυτή την ώρα !!!! που στρωμένο τραπέζι 
Έχει επάνω όλου του κόσμου τα καλά 
Κάποιος παλεύει στο κρεβάτι με το Χάρο 
Και μία μάνα Την παράσταση κοίτα

 Αυτη την ώρα που τα άλογα ´τοιμαζεις
 Για ιππασία με τους φίλους σου να πας
Αυτό το μαύρο τον καπνό παραβλέπεις
Κάποιος παλεύει με τις φλόγες της φωτιάς

Κλείνω τα μάτια μου και ακούω Χίλιους καημούς 
και χίλια βάσανα να κλαίνε, 
Ακούω κλάμα από παιδάκια ορφανά
 Και όμως τα φέρνουν στη ζωή χωρίς να φταίνε, 

Ξύπνα λοιπόν από τον ύπνο το βαρύ σου
 Από τον ύπνο που στερεί την λογική 
 Μαντήλι κράτησε λευκό Για να σκουπίσεις 
Το αίμα που κυλάει απ´ την πληγή

 Χάιδεψε το φτωχό που σε κοιτάει
 Στου μελλοθάνατου για κάτσε το πλευρό
 Δώσε αγάπη στο ορφανό ,το πεινασμένο
 Και ίσως να νιώσεις, την χαρά που έχω και εγώ,

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!