Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

ΓΥΡΝΑΣ ΜΕ ΑΓΓΕΛΟΥΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Γυρνάς με αγγέλους ,,

Αδειο το σπίτι απ την δουλεια μου οταν γυρνώ
Τα φώτα ανάβω μα σκοτάδια εχει η ψυχη μου
εσυ αστέρι μου γυρνάς στον ουρανο
Και μένα κόλαση εχει γινει η ζωη μου

Γυρνάς με αγγέλους στου ουρανού την αγκαλιά
Ουτε ενα μυνημα δεν στέλνεις να ησυχασω
Μα πεσμου ομως μια λέξη αν μπορεις
Αυτη τη νυχτα μοναχος πως να περάσω

Ειναι βαρια η μοναξιά δεν την μπορω
Ειναι ατελειωτος ο πονος μακριά σου
Μου λείπουν ολα και συνεχεια νοσταλγώ
Γλυκιές στιγμές να ζησω μες στην αγκαλιά σου

Ειναι βαρια η μοναξιά δεν την μπορω
Αλλη δεν θελω απ το κατωφλι να περάσει
Αυτα που ζήσαμε ειναι τόσο ζωντανά
Που η καρδια μου δεν μπορει να τα ξεχάσει

Αδειο το σπίτι απ την δουλεια μου οταν γυρνώ
Κοιτάζω γύρω και ολα εσενα μου θυμιζουν
Φωτογραφιες σου κοιτώ ολες γελούν
Και τα δυο ματια μου με απογνωση δακρύζουν

Αδειο το σπίτι από την δουλεια μου οταν γυρνω
Πως να καθισω στο τραπέζι μοναχος μου
Να συνηθισω στη φυγη σου δεν μπορω
Άδικα φευγει οπως βλεπω ο καιρος μου

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!