Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣΓΙΩΤΑ: ΞΕΝΟΥ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ..ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ : ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ

Σαν σήμερα γεννήθηκες ,,

Σαν σήμερα γεννήθηκες Αστέρι της καρδιάς μου
Και κράτησα έναν άγγελο Σφιχτά στην αγκαλιά μου ,

Ήρθες σαν φως στο δρόμο μου Λυχνάρι στην ψυχή μου
Χίλιες χαρές μου έφερες Εσύ μες στην ζωή μου ,

Σαν σήμερα γεννήθηκες Και από χαρά δακρύζω
Στην πρώτη μας συνάντηση πάλι ξαναγυρίζω ,

Και ξαναζώ απ την αρχη Ολα τα περασμένα
Και δεν μπορώ να φανταστώ Ζωή χωρίς εσένα

Σου εύχομαι πάντα καλά Να είσαι στην ζωή σου ,
Τριανταφυλλα και γιασεμιά Να ανθίζουν στην ψυχή σου ,,

Χρόνια πολλά ματάκια μου , Χρόνια πολλά παιδί μου
Εσύ θα είσαι η χαρά Για πάντα στην ζωή μου ,,

Μέχρι να φύγω απ την ζωή Θα είμαι η συντροφιά σου
Θα είμαι πάντοτε εδώ Να λες τα μυστικά σου

Σαν σήμερα γεννήθηκες Και όταν σε κοιτάω
Νοιώθω σαν ένας άγγελος Που γύρω σου πετάω

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!