Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΛΛΑΔΑ -ANAΣΤΑΣΙIA-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ




ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ : Νάντια Αγγελέτου
ΣΤΙΧΟΙ: ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΛΛΑΔΑ

Ακούστε με εσείς που με προδώσατε
Με λενε Ελλαδα, μα ποτε μου δεν πεθαίνω
Με πολεμάτε με μανία με πληγώνετε
Μα έχω δύναμη ακόμα και ανασαίνω

Την ιστορία μου χτυπάτε μα δεν χανετε
Ειναι η ρίζες της βαθιές και προχωράνε
Όσο εσεις θα προσπαθείτε να τις κόψετε
Αυτες θα μπαίνουν πιο βαθια αιώνες θα μετράνε

Ακούστε με εσείς που με πληγώσατε
Τα ήθη μου ποτε δεν τα πουλάω
Ελευθερία θα γράφω με το αίμα μου
Και με φτερά του αετού στα ύψη θα πετάω 

Εσείς που με αγαπάτε μη λυπόσαστε
Μη κλαίτε δεν ταιριάζει στην φυλή μας
Και αν με μανία μας χτυπούν Αντέχει
Αντέχει το ατσάλινο κορμί μας 

Εσεις που με αγαπατε μη φοβόσαστε
Τραβάτε με το βήμα το γενναίο
Και το μαχαίρι που θα μπαινει στην καρδια
Πρώτο δεν θαναι ουτε και το τελευταίο

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!